jom klik ni untuk menjadi yang pertama untuk mengetahui tentangnya

Sunday 6 January 2013

Lagi Novel Diadaptasi ke Drama

Assalamualaikum :)

Okay entri sebelum ni aku ade mentioned pasal ade lagi novel best yang akan diadaptasi ke drama !. Apekah novel itu ?. jengjengjeng !!!. Ehh bagi tau je ah kan ! Okay novel tu ialah Sebenarnya Saya Isteri Dia 
!!!. Bila nak ditayangkan tu xtau lagi sebab pelakon pun belum dipilih. Maybe lepas habis drama Setia Hujung Nyawa ? . So bile aku baca kat twitter bakal pengarah yang akan mengarah drama ni , maybe pelakonnye Aiman Hakim Ridza ( hero vanila coklat) & Tiz Zakyah. Tapi aku prefer kalau pelakon Hairul Azreen yang jadi hero sebab masa baca novel ni memang aku dah terbayang dia yang jadi Firash Arshad . AHAHAHAHAHA over nye aku. Tapi ape-ape pun semua ni penerbit n pengarah lah punye decision kan. Maybe ok kot gandingan Aiman & Tiz. So jom kite tunggu drama ni pulak ye !! . 

No comments: